שאלות נפוצות

האם ניתן לאסוף את הזמנתי מהמחסן ובאיזה ימים ושעות?

 ניתן לבצע הזמנה ל"איסוף עצמי" "(במעמד קופה יש אפשרות בחירה זו)
ניתן להגיע לאסוף ממחסן האספקה בימים: א-ה בין השעות:10:00-14:30

בתאום מראש בלבד בטל:073-72-99-666 בית שמש

האם ניתן לבצע הזמנה באתר ללא השארת פירטי אשראי?

כן. ניתן לבצע הזמנה דרך האתר ובמעמד קופה לבחור "מסירת פרטי אשראי בטלפון"
נציגנו יצרו עמכם קשר לקבלת פרטי האשראי או צרו אתם קשר עם סיום הזנת ההזמנה.

מה זמן האספקה של המוצרים?

אנו משתדלים להוציא הזמנות כל יום, זמן אספקה עד שבוע מיום ההזמנה.

האם ניתן לשלוח את המוצרים לכתובת שונה מכתובתי?

 

 בהחלט. אנו מתמחים במשלוח מוצרים ומתנות ישירות למקבל המתנה. במעמד הקופה תוכלו לבחור כתובת אחרת משלכם למשלוח המוצרים / מתנות, וניתן להוסיף מספר מילים לברכה למקבל המתנה.

האם יש אחריות למוצרים באתר?

לכל המוצרים באתר יש אחריות לחצי שנה.

יש לי שאלה לגבי מוצר, למי אני פונה?

בכל שאלה שהיא ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו בעזרת טופס צור קשר
או בטלפון 073-72-99-666. או באימיל info@famousbrands.co.il


האם האתר מאובטח?

 העסקאות באתר מאובטחות בטכנולוגית SSL הכי מתקדמת, בטכנולוגיה זו המידע בדבר פרטי החיוב של הרוכש מוצפן ונמחק מייד לאחר הרכישה.


 

 

האם ניתן לשלם עבור ההזמנה בטלפון?

כן. בצע את ההזמנה דרך האתר, מלא את פרטייך ומספר הטלפון וסמן בדף קופה "מסירת פרטי אשראי בטלפון".
נציגנו יתקשרו אלייך לקבלת פרטי האשראי.

האם ניתן להחליף מוצר שקניתי?!

שביעות רצונך חשובה לנו יותר מכל ולכן עומדת לרשותך מדיניות החלפה קלה ופשוטה. וזאת כל עוד אריזת המוצר איננה פגומה או קרועה.
במידה ואינך מרוצה מהמוצר אותו קיבלת, באפשרותך להחזירו למשרדנו ולקבל תמורתו שובר זיכוי לשימוש בקנייתך הבאה או החזר כספי מלא.
את המוצר ניתן להחזיר או להחליף תוך 30 יום מיום קבלתו ובאריזתו המקורית.
החזרת המוצר למשרדי החברה תתבצע על חשבון הלקוח, ניתן לשלוח את המוצר אלינו בדואר לכתובת ת.ד 90044 מיקוד 9919001 בית שמש בצרוף שם המזמין, מספר הזמנה ומספר טלפון ליצירת קשר.

את המוצר ניתן להחזיר או להחליף תוך 30 יום מיום קבלתו ובאריזתו המקורית.

אפשרויות החזרה:

1. להביא את המוצר אלינו לבית שמש בתאום: 073-72-99-666

2. לשלוח אלינו בדואר ל: תא דואר 90044, בית שמש, 9919001. (המשלוח על חשבון המחזיר).
יש לצרף למשלוח את פרטי המזמין וטלפון ליצירת קשר.
יש להקפיד על אריזת המוצר למשלוח, אנו לא אחראים על נזקים שנגרמים למוצר במשלוח אלינו.